“Sinds ik bij Hollander Techniek werk start ik de dag vol energie! Mijn werk is ontzettend afwisselend, precies wat ik nodig heb.”
Isa Unver - Service engineer
Vijf jaar geleden verhuisde Isa met zijn gezin van Rotterdam naar Apeldoorn, waarbij hij ook op zoek ging naar een nieuwe baan. “Ik wist heel goed wat ik wilde in een nieuwe baan!”, vertelt Isa. “Ik houd van doorwerken, afwisseling en lekker bezig zijn. Daarnaast vind ik een goede werk-privé balans erg belangrijk. Bij Hollander Techniek vind ik dit in mijn huidige functie! Ik krijg ook nog eens alle mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen.”
Een afwisselende en unieke functie
Wanneer we het over zijn functie hebben concluderen we dat Isa eigenlijk best een unieke functie heeft. Hij biedt ondersteuning bij het in bedrijf stellen, lost ad hoc storingen op, regelt software licenties en houdt die up-to-date, houdt de interne kennis site bij en ondersteunt de klantenteams. Isa: “Ik werk voor verschillende klanten zowel op kantoor als op locatie. In mijn functie zit veel afwisseling. Het is een mooie combinatierol, wat goed bij me past! Ik ben zowel engineer als monteur, wat zorgt voor de uitdaging die ik nodig heb.” Aangezien een groot deel van de werkzaamheden van Isa bestaat uit het oplossen van storingen is zijn werk vaak erg ad hoc. “Dat moet je liggen. Een storing bij een klant zoals Ben & Jerry’s moet snel opgelost zijn omdat de productie anders (te lang) stil komt te liggen. Het is werken onder druk, maar zo voelt dat voor mij niet. Ik raak niet zo snel in paniek. Ook al kijken er mensen over mijn schouder mee, mij krijg je niet gek.”
Er wordt naar je ideeën geluisterd
Intern heeft Isa zich aangesloten bij een werkgroep om de onderlinge samenwerking te bevorderen. “Het mooie is dat er naar ieders ideeën geluisterd wordt. Je merkt dat de betrokkenheid nog meer toeneemt en de lijnen korter zijn. Dat werkt prettig. Iedereen weet elkaar nog beter te vinden”, vertelt Isa. De korte lijnen binnen Hollander Techniek is iets wat Isa vanaf het eerste moment aansprak. Isa: “Ik had vooral ervaring met bedrijven waar veel hiërarchie is. Dat ik hier gewoon bij de directeur binnen kan stappen was dus even wennen. Ook prettig vind ik de zelfsturende teams, ik vind het belangrijk om zelf verantwoordelijkheid te nemen. Dat kan hier volop! Je kunt hier met eigen ideeën aan de slag en ik kreeg hier de mogelijkheid om mijn softwarekennis bij te schaven en verder te ontwikkelen. Als je iets wilt dan kom je er! Hollander is een fijn bedrijf om voor te werken. De sfeer is heel goed, iedereen is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Sinds ik hier werk start ik de dag vol energie!
Mijn werkdag in beeld
Het visitekaartje van Hollander Techniek
Als je bij de klant op locatie komt ben je het visitekaartje van Hollander Techniek. Ik bouw graag een relatie op met klanten en vind het belangrijk om tijdens het oplossen van storingen altijd de rust te bewaren.
Storingen oplossen op locatie
Storingen zijn niet te plannen, dat maakt mijn werk ad hoc en afwisselend. Dat ligt me goed! Het geeft iedere keer weer een kick wanneer je het probleem vindt en op kunt lossen. We kunnen veel remote maar zijn ook vaak bij de klant op locatie om storingen op te lossen en advies te geven.
Ondersteuning bieden op afstand
Vanaf kantoor kan ik inbellen bij de klant en zo remote storingen oplossen en de klant alle ondersteuning bieden die ze nodig hebben. Op onze interne kennis site deel ik onder andere van welke storingen, problemen of vraagstukken er sprake is en hoe dit is opgelost. Zo kunnen we van elkaar leren.
Werken aan interne projecten
Door me aan te sluiten bij interne projecten en werkgroepen leer je collega’s beter kennen en worden de lijnen nog korter. Daarnaast wordt er naar je ideeën geluisterd en wordt daar ook echt iets mee gedaan.