“Als er een storing wordt gemeld en ik een paar uur later terug kan bellen dat de storing is verholpen dan geeft dat mij energie.”

Natasja Kloen-Raap - Service Coördinator Storingen

Storingen aannemen en verwerken in een strakke planning, je kunt het gerust aan Natasja Kloen-Raap overlaten. Als service coördinator storingen is ze altijd bereikbaar en het liefst aan het regelen en organiseren.

Van start tijdens de lockdown
Vijf jaar geleden startte Natasja als planner bij Hollander Techniek vanuit de vestiging Almere. Ze was slechts een paar weken aan het werk toen het coronavirus uitbrak, iedereen zat plotseling thuis. Natasja vertelt: “Ik was nog niet ingewerkt en kende nog weinig mensen, dat was geen fijne start.” Toch vond ze haar draai, vijf jaar later zit ze nog altijd met veel plezier op haar werkplek.

Snel schakelen
Gemiddeld komen er tussen de 6 en 10 storingen per dag binnen bij Natasja. Ze vertelt: “Als er gebeld wordt is het aan mij de taak om door te vragen, hoeveel spoed is er daadwerkelijk? Is de situatie gevaarlijk? Als ik de details weet plan ik de werkbon in bij één van de monteurs.” In dit werk ben je vaak met veel dingen tegelijk bezig, het kladblok van Natasja staat daarom altijd vol met krabbels. Natasja: “Het snelle schakelen maakt het werk leuk en uitdagend, als er een storing wordt gemeld en ik een paar uur later terug kan bellen dat de storing is verholpen dan geeft dat mij energie.”

Collega’s helpen elkaar verder
Sinds een half jaar is Natasja doorgegroeid van planner naar service coördinator storingen. Natasja: “Op kantoor heerst een fijne sfeer, het is hier gemoedelijk en ‘easy going’. Zelf heb ik geen technische achtergrond waardoor ik regelmatig schakel met monteurs om de juiste inschatting voor de planning te maken. Als ik een vraag heb, dan helpen collega’s me verder.”

Mijn werkdag in beeld

Het aanspreekpunt voor vragen

“Naast storingen komen er gedurende de dag veel mails en telefoontjes binnen.”

Een bomvol kladblok

“Ik schrijf alles op, zo voorkom ik dat ik dingen vergeet.”

Een strakke planning

“Een melding verwerk ik in een werkbon, zodat de monteurs op pad kunnnen.”

Schakelen met collega's

“Op kantoor heerst een fijne sfeer. Als ik een vraag heb, helpen mijn collega’s me graag verder.”

Werken in een soortgelijke functie als Natasja?

Meer medewerkersverhalen?

Coen Kok - Software engineer

Coen Kok – Software engineer

Coen Kok is Software Engineer meet- en regeltechniek en werkt alweer 16 jaar bij Hollander Techniek. Ooit begonnen in de service, maar nu actief in verschillende projecten als de ‘multitasker’ van het projectteam, waar hij het enorm naar zijn zin heeft. "Zolang ik lekker met mijn neus in de techniek kan blijven en kan blijven doorgroeien, ben ik helemaal op mijn plek bij Hollander Techniek."

Bim modelleur | Werken bij Hollander Techniek

Mike Helsloot en Kees Walet – BIM

Maak kennis met Mike Helsloot en Kees Walet. Mike is tekenaar en Kees is engineer maar beide mannen werken ook veel met BIM. Hierin maken ze elektrotechnische installaties visueel door ze te engineeren en modelleren in 3D. Maar een goede band met collega's is voor hen net zo belangrijk en dat bevalt ze goed bij Hollander Techniek. "Ik heb nog nooit het idee gehad om ergens anders te gaan werken." Mike en Kees vertellen graag verder wat werken bij Hollander Techniek zo leuk maakt.

Monteur Elektrotechniek | Werken bij Hollander Techniek

Bart Breukelman – Monteur/werkvoorbereider elektrotechniek

Maak kennis met Bart Breukelman. Bart is monteur en werkvoorbereider elektrotechniek bij een van de vaste klanten van Hollander Techniek: Unilever. Met een klein team werkt hij op locatie aan storingen, onderhoud én kleine projecten. "Toen de kans zich voordeed om als monteur elektrotechniek voor Unilever te gaan werken, dacht ik: 'Als je het niet probeert, dan weet je ook niet hoe het is.' Het bleek juist heel afwisselend te zijn!" Benieuwd hoe Bart in zijn huidige functie rolde?