“Als er een storing wordt gemeld en ik een paar uur later terug kan bellen dat de storing is verholpen dan geeft dat mij energie.”

Natasja Kloen-Raap - Service Coördinator Storingen

Storingen aannemen en verwerken in een strakke planning, je kunt het gerust aan Natasja Kloen-Raap overlaten. Als service coördinator storingen is ze altijd bereikbaar en het liefst aan het regelen en organiseren.

Van start tijdens de lockdown
Vijf jaar geleden startte Natasja als planner bij Hollander Techniek vanuit de vestiging Almere. Ze was slechts een paar weken aan het werk toen het coronavirus uitbrak, iedereen zat plotseling thuis. Natasja vertelt: “Ik was nog niet ingewerkt en kende nog weinig mensen, dat was geen fijne start.” Toch vond ze haar draai, vijf jaar later zit ze nog altijd met veel plezier op haar werkplek.

Snel schakelen
Gemiddeld komen er tussen de 6 en 10 storingen per dag binnen bij Natasja. Ze vertelt: “Als er gebeld wordt is het aan mij de taak om door te vragen, hoeveel spoed is er daadwerkelijk? Is de situatie gevaarlijk? Als ik de details weet plan ik de werkbon in bij één van de monteurs.” In dit werk ben je vaak met veel dingen tegelijk bezig, het kladblok van Natasja staat daarom altijd vol met krabbels. Natasja: “Het snelle schakelen maakt het werk leuk en uitdagend, als er een storing wordt gemeld en ik een paar uur later terug kan bellen dat de storing is verholpen dan geeft dat mij energie.”

Collega’s helpen elkaar verder
Sinds een half jaar is Natasja doorgegroeid van planner naar service coördinator storingen. Natasja: “Op kantoor heerst een fijne sfeer, het is hier gemoedelijk en ‘easy going’. Zelf heb ik geen technische achtergrond waardoor ik regelmatig schakel met monteurs om de juiste inschatting voor de planning te maken. Als ik een vraag heb, dan helpen collega’s me verder.”

Mijn werkdag in beeld

Het aanspreekpunt voor vragen

“Naast storingen komen er gedurende de dag veel mails en telefoontjes binnen.”

Een bomvol kladblok

“Ik schrijf alles op, zo voorkom ik dat ik dingen vergeet.”

Een strakke planning

“Een melding verwerk ik in een werkbon, zodat de monteurs op pad kunnnen.”

Schakelen met collega's

“Op kantoor heerst een fijne sfeer. Als ik een vraag heb, helpen mijn collega’s me graag verder.”

Werken in een soortgelijke functie als Natasja?

Meer medewerkersverhalen?

Jan Verwijk - Monteur in opleiding

Jan Verwijk – Monteur in opleiding

Stilzitten is niet zijn ding, Jan Verwijk is het liefst met zijn handen aan het werk. Het leerwerktraject (onderWERKwijs) van Hollander Techniek bleek voor hem een schot in de roos. Jan: “Ik leer door te doen, weet waar ik straks terecht kom én heb al een band met mijn toekomstige collega’s.”

Leidinggevend monteur | Werken bij Hollander Techniek

Kevin de Graaf – Leidinggevend Monteur

Maak kennis met Kevin, leidinggevend monteur. Het begeleiden van leerlingen en stagiaires is hem op het lijf geschreven. "Het is daarnaast fijn om leerlingen en stagiaires te mogen begeleiden, om voor hen van betekenis te zijn. Dat is iets wat ik zelf miste aan het begin van mijn loopbaan." Gedurende de dag wisselt Kevin af tussen zijn eigen werkzaamheden en het begeleiden van collega’s. Hij is blij met die afwisseling en uitdaging in zijn werk. Benieuwd naar zijn verhaal?

Isa Unver - Service engineer

Isa Unver – Service engineer

Maak kennis met Isa, service engineer. Binnen Hollander Techniek heeft Isa een afwisselende functie waarbij hij voor verschillende opdrachtgevers werkt. Storingen zijn niet te plannen, dat maakt zijn werk ad hoc en dat past goed bij hem! "Het is werken onder druk, maar zo voelt dat voor mij niet. Ik raak niet zo snel in paniek. Ook al kijken er mensen over mijn schouder mee, mij krijg je niet gek.” Benieuwd naar zijn verhaal?