“Als er een storing wordt gemeld en ik een paar uur later terug kan bellen dat de storing is verholpen dan geeft dat mij energie.”

Natasja Kloen-Raap - Service Coördinator Storingen

Storingen aannemen en verwerken in een strakke planning, je kunt het gerust aan Natasja Kloen-Raap overlaten. Als service coördinator storingen is ze altijd bereikbaar en het liefst aan het regelen en organiseren.

Van start tijdens de lockdown
Vijf jaar geleden startte Natasja als planner bij Hollander Techniek vanuit de vestiging Almere. Ze was slechts een paar weken aan het werk toen het coronavirus uitbrak, iedereen zat plotseling thuis. Natasja vertelt: “Ik was nog niet ingewerkt en kende nog weinig mensen, dat was geen fijne start.” Toch vond ze haar draai, vijf jaar later zit ze nog altijd met veel plezier op haar werkplek.

Snel schakelen
Gemiddeld komen er tussen de 6 en 10 storingen per dag binnen bij Natasja. Ze vertelt: “Als er gebeld wordt is het aan mij de taak om door te vragen, hoeveel spoed is er daadwerkelijk? Is de situatie gevaarlijk? Als ik de details weet plan ik de werkbon in bij één van de monteurs.” In dit werk ben je vaak met veel dingen tegelijk bezig, het kladblok van Natasja staat daarom altijd vol met krabbels. Natasja: “Het snelle schakelen maakt het werk leuk en uitdagend, als er een storing wordt gemeld en ik een paar uur later terug kan bellen dat de storing is verholpen dan geeft dat mij energie.”

Collega’s helpen elkaar verder
Sinds een half jaar is Natasja doorgegroeid van planner naar service coördinator storingen. Natasja: “Op kantoor heerst een fijne sfeer, het is hier gemoedelijk en ‘easy going’. Zelf heb ik geen technische achtergrond waardoor ik regelmatig schakel met monteurs om de juiste inschatting voor de planning te maken. Als ik een vraag heb, dan helpen collega’s me verder.”

Mijn werkdag in beeld

Het aanspreekpunt voor vragen

“Naast storingen komen er gedurende de dag veel mails en telefoontjes binnen.”

Een bomvol kladblok

“Ik schrijf alles op, zo voorkom ik dat ik dingen vergeet.”

Een strakke planning

“Een melding verwerk ik in een werkbon, zodat de monteurs op pad kunnnen.”

Schakelen met collega's

“Op kantoor heerst een fijne sfeer. Als ik een vraag heb, helpen mijn collega’s me graag verder.”

Werken in een soortgelijke functie als Natasja?

Meer medewerkersverhalen?

Gert Hop - Projectleider Werktuigbouwkunde

Gert Hop – Projectleider Werktuigbouwkunde

Maak kennis met Gert Hop, al drie jaar de spil tussen klant en uitvoering bij Hollander Techniek. Als projectleider is geen dag hetzelfde, dat is precies waar Gert energie van krijgt.

Rene Vos – Software Engineer

Maak kennis met René Vos. Hij is sinds twee jaar software engineer bij Hollander Techniek. René begon al jong met programmeren, maar vond zijn weg naar de industriële automatisering niet meteen. Hollander Techniek bood hem de kans om al lerend aan het werk te gaan, zelfs zonder ervaring of hbo-diploma. "Ik had nog geen werkervaring of hbo-diploma en kende de codetaal nog niet, maar was bereid er hard voor te werken." Benieuwd naar zijn verhaal?

Maarten Hazen - Werkvoorbereider Werktuigbouwkunde

Maarten Hazen – Werkvoorbereider Werktuigbouwkunde

De interesse van Maarten Hazen ligt al sinds zijn studie werktuigbouwkunde in de installatietechniek. Na zijn afstuderen kwam Maarten bij Hollander Techniek terecht als werkvoorbereider. Inmiddels is zijn takenpakket uitgebreid tot een combinatie van werkvoorbereider, calculator en engineer. “De fijne sfeer en leuke collega’s maken het werken bij Hollander Techniek voor mij compleet.”